Jak si mohu objednat?
Po vstupu do našeho obchodu můžete libovolně procházet všechny kategorie a prohlížet si zboží. Všechny obrázky jsou ve velkém náhledu. Vybrané zboží vkládáte do košíku. Nákup můžete provést s registrací i bez. Pokud se zaregistrujete, potvrzení o registraci vám dorazí na e-mail, který uvedete v registračním formuláři. Pokud již jste našim zákazníkem a máte registraci vyplněnu, stačí se přihlásit.
Pokud chcete do košíku přihodit více kousků od jedné barvy nebo více barev od jednoho typu výrobku, proveďte výběr v příslušném náhledu zboží.
Podle průvodce postupně dokončete a odešlete objednávku. Případné požadavky uveďte do poznámky - např. "Jsem 14 dní na dovolené, odešlete prosím až za týden." atd. Máte-li zájem o osobní odběr, vepište do poznámky, kdy byste se rádi pro zboží stavili.

 

Jak poznám, že má objednávka k vám dorazila?
Jakmile odešlete svou objednávku, náš systém ji zaznamená a automaticky vám na e-mail odešle potvrzení, že byla "Přijata".
Poté, co je zásilka podána (na poště, v Zásilkovně, vyzvednuta kurýrem) vám dorazí oznámení, že zásilka byla "Odeslána".
Na tyto oznámenky nereagujte, pokud nemáte dodatečné požadavky či jiné otázky.

 

Kdy zásilku odesíláte?
Veškeré zboží na stránkách je skladem k okamžitému odeslání/odběru, není-li uvedeno jinak.

Zásilku odesíláme většinou druhý pracovní den po obdržení objednávky, někdy se podaří zboží odeslat ještě v den objednávky. Na poštu a do Zásilkovny chodíme okolo 9. hodiny (po tomto čase již nejsme schopni dělat změny v objednávkách). V den, kdy zásilku podáme, vám ze systému odešleme oznámení "Odeslána". Pokud Vám oznámenka nedorazí do druhého dne (v případě velkého vytížení zadáváme čísla zásilek do našeho systému až večer, stejně tak oznámenky od Zásilkovny či Pošty ve frekventovaném čase chodí se spožděním i v řádu hodin), zkontrolujte si stav objednávky po přihlášení do systému ve své kartě.

 

Odesíláte zboží i na Slovensko?

Ano, po předchozí platbě kartou. Ceník zde.

 

Došlo mi oznámení, že zásilka je odeslána a ještě mi nedošla...
Prosím, vemte na vědomí, že jakmile zásilku podáme, již není v našich silách urychlit její dodání, měnit obsah, stornovat. 
V případě, že již od odeslání zásilky uběhlo více dní a k vám nedorazila, neváhejte nás kontaktovat a my zásilku vyhledáme na internetu dle podacího čísla. Podací číslo také naleznete v potvrzovacím e-mailu o odeslání zásilky.
Většinu zásilek pošta, Zásilkovna i kurýrní služby doručí druhý den od podání. Pokud potřebujete garantované dodání, využijte EMS. 

 

Něco mě zaujalo, ale nejsem si jistá/ý barvou, materiálem...
Po vzájemné domluvě - e-mailové - je možné si vyzvednout objednané zboží osobně na adrese Praha 4, Olbramovická 701/13 a rozhodnout se až po prohlédnutí daného kousku. Rádi se vám budeme věnovat, většinou máme volno večer, v zimě o víkendu. Napište nám, kdy vám se hodí se zastavit. Pokusíme se vyhovět vašemu termínu, případně navrhneme nejbližší volný. 

Budeme rádi, dodržíte-li sjednaný čas, ne vždy můžeme být přítomni hodinu před nebo po. Na místě je možná pouze platba v hotovosti. 

V případě bloudění volejte: šest nula osm pět pět nula jedna jedna pět.

 

JAK SE K NÁM DOSTANETE
Naše kancelář/sklad se nachází v bytovém panelovém domě. Parkování je možné kdekoli v okolí. Zastávka - Lhotecký les - autobusů ze stanic Kačerov (linka 189, 117) cca 10 min a Smíchovského nádraží (linka 197)  cca 20 min. Vchod je zhruba 200 m od zastávek. Z obou je na budovu vidět, zvonky jsou z obou stran domu, označeny "Ekvinokcium, Pashmina.cz". Těšíme se na Vaši návštěvu. Bloudíte-li, neváhejte zavolat.

 

Něco mě zaujalo, ale váhám...
Většina výrobků z vlny, ručně tkané hedvábné šály, a  svetry, je skladem pouze jednou. Pokud váháte, zda se vám výrobek líbí, chcete ho jako dárek, ale potřebujete to s někým ještě probrat, čekáte na výplatu atd., můžete si zboží zamluvit. Zboží Vám rádi zarezervujeme na týden. V listopadu a prosinci na 3 dny.

 

Mám zájem o pašmínový šál v jiné barvě či velikosti
Neváhejte nám napsat. U jednobarevného zboží z pašmíny/kašmíru je možné objednat si jinou barvu či velikost. Šály si můžete objednat v libovolné barvě z našeho vzorníku. Barva zboží, které je skladem, je uvedena u každého kusu pod položkou Označení (např. HH190, NC330 atd.)

Pravidelné dodávky kašmíru jsou duben a listopad. Aktuální termín uzavření objednávky zboží z kašmíru je uveden v sekci Akce.

 

Mám zájem o svetřík a nejsem si jistý/á velikostí
U každého svetříku jsou uvedeny jeho rozměry. Svetřík je měřen v nenataženém stavu, položený na rovné ploše (uvedený obvod hrudníku je tedy poloviční, než celkový). Pokud si nejste jisti velikostí, ideální je poměřit vlastní svetřík, který Vám (obdarovávanému) velikostně vyhovuje. Svetříky měříme následovně - šířka je rozměr od podpaží k podpaží - délku měříme od krku ke spodnímu okraji - délku rukávu měříme od kraje k podpaží.

U svetříků, které nemají propínání (roláky, trička), dávají zákazníce většinou přednost rozměrům více na tělo. U svetříků s knoflíky dámy upřednostňují lehce volnější velikost, aby se knoflíky přes hrudník nerozebíhaly.

 

Jaký šál ke svatebním šatům

Ke klasickým bílým se rozhodně nehodí šály v přírodně bílé. Vybírejte proto v sekci hedvábí, křídově bílé šály, či v kašmíru šály v doplňkových barvách. Např. v barvě kytice, kravaty ženicha nebo šatů družiček. Ke svatebním šatům vypadají výborně jak pastelové, tak jasné barvy. Nemusíte se bát. 

 

Výměna
Nepoškozené, nepoužité zboží v nepoškozeném původním obalu vám rádi vyměníme za libovolné jiné zboží.

První výměna zboží je zdarma, placené je pouze doběrečné. Nazpět přijímáme zboží také pouze v originálním stavu a obalu, s originální fakturou nebo kopií faktury.

Zásilky zasílejte jako Doporučený dopis na adresu:

Ing. Marcela Kordačová
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

O zaslání zboží nás informujte - bohužel, pokud nás zde pošta nezastihne, málokdy se obtěžuje s lístečky a my proto o vaší zásilce nevíme a ta se vám vrátí zpět. Pozor nepřebíráme zásilky viditelně špatně zabalené - malé krabice, nebublinkové obálky - zboží patří do kategorie Luxusní zboží a pokud má být opět prodáno, musí být nepoškozené, nepomačkané atd. Naopak uvítáme, pokud k odeslání zpět použijete obálku, ve které jste svou zásilku obdrželi od nás, ušetříte peníze i přírodu :).  

 

Mám zájem o některé zboží ve větším množství - obchůdek, firemní dárky...
Neváhejte nás oslovit, mezi naše spokojené zákazníky patří i firmy :
T-mobile, Osram, Targo Promotion (SR), Pribina

 

Stánkové Pashminy, Pašmíny
Šály prodávané na stáncích, tržnicích, ale i v některých obchodních domech pod názvem Pašmína nebo Pashmina za 200 - 300 Kč nejsou z pravého kašmíru. Tyto šály jsou většinou z viskozy, polyesteru či akrylu. Od pravého kašmíru se liší nejen cenou a životností, ale i váhou, leskem a mačkavostí. Stejné je to i se šály prodávanými na internetu, opravdu není možné získat velký šál z pravého kašmíru za ceny okolo 200 - 600 Kč byť vám obchody tvrdí opak a to i sebelépe opsanými texty z našich stránek. Proto také žádáme prodejce tzv. Pašmín aby texty z našich stránek nekopírovali a k plagiátům zboží používali alespoň své originální texty. Stejně tak pokud máte zájem o jakýkoli náš obrázek, kontaktujte nás, autorem a majitelem obrázků je majitel obchodu pashmina.cz.

 

Máte jakýkoli další dotaz?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Neváhejte nám napsat, rádi vám ho zodpovíme.

 

Děkujeme, že, jako my, dáváte přednost elektronické komunikaci. Budeme se snažit vám vyhovět vždy co nejdříve.

 

Provozovatel webu, Pashmina.cz, se sídlem Olbramovická 705, Praha 4 - 142 00, IČ: 09885277, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím